Trend: Nederlandse vrouw met een buitenlandse vriend

Steeds meer Nederlandse vrouwen willen een buitenlandse vriend. Relaties tussen Nederlandse en allochtone vrouwen nemen een hoge vlucht en vooral asielzoekers lijken daarvan te profiteren. Nederlandse vrouwen waarderen de mannelijkheid en traditionele opvattingen van de niet-autochtone mannen.

Neem Birgit de Ruiter. De 23-jarige schone uit Dalfsen viel als een blok voor de charmes van de 24-jarige Abelhak el Mounir uit Egypte. Het was liefde op het eerste gezicht, vertelt Birgit: ‘Ik zag hem achter het hek van het AZC, en ik was verkocht. Vooral toen hij riep ‘Hey meisje, ja jij, hoer, jij gaat met mij trouwen’ smolt ik helemaal.’ De blonde Dalfense straalt nog steeds helemaal tijdens het gesprek. ‘Hij is zo mannelijk, zo stoer. Hij wijst me continu mijn plek. Veel beter dan die Hollandse jongens, die allemaal willen praten en begrip tonen enzo. Nee, Abdelhak is echt anders wat dat betreft’.

‘We willen nu zo snel mogelijk trouwen’, zegt De Ruiter, ‘Dat hoort ook bij zijn cultuur. Nu heb ik elke keer gedwongen seks buiten het huwelijk, en dat mag niet van zijn geloof.’ Een andere bijkomstigheid van het trouwen is dat ze zeker weet dat het prille koppel bij elkaar blijft. ‘ja, want als we niet trouwen, krijgt hij geen verblijfsvergunning. Ik vind het zo lief van hem. Dat hij met me wil trouwen, zodat hij altijd hier in Nederland bij me kan zijn. ‘

azc

COA speelt in AZC’s in op trend

Het Centraal Orgaan Asielzoekers (COA) speelt in op de trend van een Nederlandse dame met een buitenlandse vriend en gaat speeddate-avonden organiseren. Nederlandse dames kunnen zich bij het COA aanmelden, dat enthousiast is. Een woordvoerder zegt: ‘Ja, het zijn toch vooral jonge mannen tussen de 20 en 45 die hiernaartoe komen. Het is vaak onduidelijk of ze vrouw en kinderen hebben, dus het is mooi als we op deze manier kunnen bijdragen aan hun levensgeluk.’

5 gedachtes over “Trend: Nederlandse vrouw met een buitenlandse vriend

  1. Wie wilt nou een Hollandse man? Lelijkerds, rode koppen, bierbuiken en iets tussen de benen wat met een microscoop nog niet te vinden is. Daarom vergrijpen Hollanders zich aan kinderen. Een normale, volwassen en weldenkende dame zou niks aantrekkelijks/positiefs zien in een Hollander.

    Like

Geef een reactie

