Help! Mijn dochter is te dik

In zak en as zit ze, Emmy Draaier uit Vierhouten. Haar 13-jarige dochter Vera is namelijk veel te dik en daardoor kan ze geen carrière als model krijgen. ‘Die trut eet veel te veel en te vet’, zegt Emmy, ‘Dan ziet geen enkel modellenbureau haar staan natuurlijk.’

skinny-model-279265_960_720

Vera: sexy doen lukt wel

Ook Vera ziet het somber in voor zichzelf: ‘Ik probeer echt wel gezond te eten, met sla enzo, maar ik blijf gewoon veel te zwaar’. Haar moeder vult aan: ‘Die dikke trien let gewoon niet op haar voeding. Ik geef haar al geen ontbijt meer, maar ze houdt dat Bmi van 18.3. En dat is veel te veel natuurlijk’.

Vera ambieert een carrière als topmodel en weet dat ze daar veel voor moet laten: ‘Ja, alles moet dan in dienst staan van zo sexy mogelijk lopen, weinig kleding aan en gezond eten en veel bewegen’. Het meeste lukt haar wel zegt ze: ‘Jongens en de leraren op school kijken echt wel naar me, dus dat zit wel goed’.

Haar moeder beaamt dat: ‘Met de minirokjes en topjes zit het wel snor en sexy lopen lukt ook. Bijna alle mannen kijken verlekkerd naar haar. Maar met dat eten, dat gaat niet. Ze blijft maar te dik. Ik weet niet meer wat ik er aan kan doen.’

 

Geef een reactie

